[Expressive Poses]


Oi galera, eu andei pensando e decidi criar uma loja de poses. Fiquei um tempo sem postar nada aqui no blog por que eu esta me dedicando a aprender fazer poses, e aprendi. Hoje inaugure minha loja no Marketplace, por enquanto, logo mais estarei com minha loja no mundo e essas são minhas primeiras poses espero que gostem. Beijos! :D

O nome da minha loja é [Expressive Poses]


Hi guys, I've been thinking and decided to create a store of poses. I spent some time without posting anything here on this blog because I am involved with learning to do poses, and learned. Today inaugurate my shop in the Marketplace, for now, soon will be with my store in the world and these are my first hope you like poses. Kisses! :D

The name of my shop is [Expressive Poses]







Nenhum comentário:

Postar um comentário

▲ Topo